22 april 2019

Doodlad City

Jag hittar nya favoritstämplar hela tiden! "Doodlad City är så enkel och rolig att färglägga. Idag får ni se tre olika kort och jag lovar att det kommer fler så småningom.


I find new favourite stamps all the time! "Doodlad City" is so easy and fun to color. I made three cards for today and I promise there will be more some other day.



Jag har använt Distress Ink till alla korten.

I used Distress Ink for all the cards.



Den här bakgrunden har jag gjort med akvarellpapper och Distress Ink. Slutligen använde jag en stencil samt stämplade lite för att få ett mönster.

This background is made with watercolorpaper and Distress Ink. Finally I used a stencil and some stamping to make the pattern.



Två olika Gummiapan-papper till bakgrunden.

Two different Gummiapan-paper for the background.



Den här bakgrunden har jag gjort med akvarellpapper och Distress Ink. Gjorde "min egen" stencil med diesen "Slitet fisknät" som ni ser här nedanför. Jag använde nätet till att göra mönster.

 This background is made with watercolorpaper and Distress Ink. I made "my own" stencil with the dies "Slitet fisknät" you can see below. I used it to make the pattern.






Här ser ni det jag använt till korten.

This is what I used for the cards.


Have a great day!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar