06 april 2019

Different languages!


Visste du att Gummiapan har texter på många olika språk?



Både som dies och stämplar.
Jag har använt mig av två olika dies på Tyska.
På två står det lyckönskan och på den andra sommarhälsning.

Jag börjar med kortet med sommarhälsning.
Stämpeln heter: Groda med husdjur..
MEN jag såg en groda med ballong snören..

Did you know that Gummiapan has text in several different languages?

Both dies and stamps.
I've used two different dies in German.
Of the two , it says wishes, and one the other summergreeting.

I start withe the card with the greeting.
The stamp is called: Frog with pets...
BUT I saw a frogwith balloon strings.


Material.

På mitt andra kort har jag använt mig av den nya igelkott med barn.
Den är så söt!
***
On my second card I have used me of thenew hedgehog with the children.
It is so cute!!


Material.
Jag måste prova den nya skalbaggen också!
Den är så cool!
***
I need to try the new beetle also!
It is so cool!


Material.

Kram!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar