16 december 2016

Lots of Christmas Cards

Bara drygt en vecka kvar till jul nu och de flesta har kanske redan skickat iväg sina julkort, men här kommer några till av årets julkort jag gjort, som förhoppningsvis kan inspirera...

Julkorten jag gjort här har jag gjort lika, men ändå lite olika, med olika färger. 

På de två första har jag använt Gummiapans stämpel Gittan och texten En riktigt God Jul
Har använt diesen Stitched Squared.

Här fick Gittan ett blått hjärta.

Här blev hjärtat rött.

På nästa tre kort har jag använt olika julpapper från Gummiapan. 
Trolltomte är stämplad på Stitched Circles.
Har använt textstämpeln God Jul med hjärtan på de två första.
  


På detta har jag använt diesen God Jul


Ha det så bra, så syns vi om några dagar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar