04 december 2016

Julkort...

Det är svårt att låta bli att göra julkort den här tiden på året, så dagens blogginlägg från mig innehåller några sådana. Alla mönstrade papper kommer från Gummiapan.

På det första har jag embossat Stardust circle i glittrigt guld och klippt ut för att sedan sätta julklappssäcken på cirkeln. Fotot blev tyvärr inget vidare, cirklarna syns bättre i verkligheten.


Här använde jag tre olika snöflingepapper i brunbeiga toner, ett som bakgrund och två som remsor under tomteluvan.  Och så en textstämpel.


Rutigt bakgrundspapper, en ren och en kulig gran med glitterlim på - det ser lite konstigt ut på bilden men glittrar fint och diskret i verkligheten. Svarta snöflingor är ju inte helt verklighetstroget men jag tyckte det passade bra här. Texten är en ny favorit hos mig, så himla snygg!


//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar