02 december 2021

Snöflingecirkel

Idag har jag gjort två julkort och två julklappsadresser med den söta diesen "Snöflingecirkel som bakgrund.

Today I made two Christmas cards and two gift tags with the lovely dies "Snöflingecirkel" as background.

 
Pepparkakshuset är en stämpel. Jag har använt färgat akvarellpapper till huset och det vita har jag målat med min Posca penna.

The Gingerbreadhouse is a stamp. I used a colored watercolorpaper for the house and painted the white with my Posca pencil.


Julkorten är 10,5 x 10,5 cm.

The Christmas cards are 10,5 x 10,5 cm.



Jag har använt diesen "Stor Nordisk Ren". Det finns ju även en liten.

I used the large reindeer called "Stor Nordisk Ren". There is also a small one.




Njut av julstämningen!

Enjoy Christmas time!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar