28 december 2021

Happy New Year!

 Tiden går fort när man har kul!

Är det inte så man säger? 
2021 gick otroligt snabbt tycker jag.

Har DU hunnit med allt pyssel du planerade? 
Eller räckte inte tiden till?

Jag får ofta frågan: Hur mycket gör du egentligen?
Det blir en del under ett år! Det kan jag erkänna.
Men det är ju det som gör det så kul.

När jag summerar mitt 2021 så ser det ut så här:

ATC kort/coins: 161st
Kort: 396st
LO: 9st
Tags: 52st
------------------------------------------------------
Summa: 618st

Detta är bara GAs alster!
Jag har gjort en hel del utöver detta.
GALET!

Här kommer årets 3 sista kort!
***

Time passes quickly when you have fun!

Is not that what they say?
2021 went incredibly fast, I think.

Have you hade time for all the crafts you planned?
Or was not enough time?

I  often get asked: How much do you actully do?
It will be a part for a year! I can admit that.

When I sum up my 2021 it looks like this:

ATC card /coins: 161st
Kort: 396st
LO: 9st
Tags: 52st
---------------------------------------------
Sum: 618

This is just GA's creations!
I've done a lot on top of that.
CRAZY!

Here comes the year's last 3 cards!





Material:

Jag vill passa på att tacka ALLA för detta fantastiska år!
Det är ni som inspirerar mig till att fortsätta!
Tack till Gummiapan som ger mig denna möjlighet!

Gott Nytt År!
***
I want to take this opportunity to thank everyone for this fantastic year!
It is you who inspire me to continue.
Thanks to Gummoiapan who gives me this opportunity!

Happy New Year!

Hastalapasta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar