18 december 2021

God Jul!

 Nästa vecka är det jul!

Är du klar med allt?
Känn dig inte stressad!
Jag lovar det blir jul i allafall.

Du kanske tillhör en av dom som måste jobba hela julen?
Eller du kanske inte firar jul.
Vilket fall som helst önskar jag dig en trevlig helg.

Idag visar jag på mitt sista gänget julkort till er som ännu inte 
är klara och behöver en sista inspiration.

***

Next week is Christmas!

Are you done  with everything?
Do not feel stressed!
I promise it will be Christmas anyway!

Maby you one of those peopel who have to work all Christmas?
Or maby you are not celebrating Christmas.
In any case, I wish you a nice weekend!

Tody I show my last bunch of Christmas card to you who
 not finished and need inspiration.
***



Jag vill önska alla en riktigt God Jul!
I wish everyone a very Merry Christmas!

Hastalapasta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar