13 september 2021

Grattis pappa!/Happy Birthday Dad!

Hej där!
I helgen har vi firat min pappa som fyllde 80 år i lördags. Han älskar att påta i både min och min brors trädgård så temat var givet.
This weekend we've celebrated my dad on his 80th birthday! Since he loves gardening and spends a lot of time in both my and my brothers' garden, the theme was easy!

Skottkärran är egentligen fylld med påskägg. Jag maskade bort den och la till utstansad solros och sallad istället.
The wheel-barrow is an Easter stamp. I removed the Easter eggs and added a sunflower and lettice instead.



Fler jämna födelsedagar, denna gång till ett av mina barns killkompis./More birthdays to celebrate! This is for one of my childrens friend.


This is what I've used:
Alfabet Toronto
Stitched banners: dessa är snarlika, då min har utgått
Grattis
Textrutor
Enkelt hjärta
Dekorerad skottkärra
Solros
Grönsaker
Små tulpaner

Små rudbeckior
Trälåda
Stencil No. 20
Mönstrade papper
Stitched label squares
Old speech bubble
Siffror
Grattis (retired): ett alternativ

Glada hälsningar,
Monica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar