12 september 2021

Första julkorten

 För tidigt för julkort?

 Jag blev inspirerad när jag såg de nya diesen bl.a. "Liten Skuttande Gnome" och "Liten Gnome håller i skägget" så jag började med julkorten.


To early for Christmas cards?
 I was inspired when I saw the new dies with small gnomes and made some  Christmas cards. 


The dies I used are called "Liten Skuttande Gnome" och "Liten Gnome håller i skägget".



Storleken på alla tre korten är Gummiapan slimline.
Till det första kortet har jag använt stencil no 21 till bakgrunden.

Size of all three cards is Gummiapan slimline.
For this card I used stencil no 21 to make the background.






Till det här kortet har jag använt stencil no 8.

For this card I used stencil no 8.




Till det här kortet har jag använt stencil no 22.

For this card I used stencil no 22.


Här ser ni diesen jag använt.

Here you can see the dies I used.



Hoppas ni får lite inspiration till era julkort!

Hope you get some inspiration for your Christmas cards!

/Karin

1 kommentar:

  1. Hallo liebe Karin,
    Wo kann ich diese wunderschönen Stanzen KAUFEN? Hier in Deutschland kann ich nichts ähnlich schönes finden. Es wäre schön, wenn du mich bei meiner Suche unterstützen könntest.
    Liebe Grüsse
    Elke Pütz
    Puetz.elke@gmx.de

    SvaraRadera