12 april 2021

Till Adam 7 år

Vårt barnbarn Adam fyller 7 år den här veckan. Jag har gjort två födelsedagskort med robotar och rymden som tema.

Our grandson Adam celebrate his 7th birthday this week. I made two birthdaycards with robots and space as theme.

 

Det här kortet är från min man och mig.

15x15 cm

This cards is from my husband and me.

 15x15 cm


Jag har färgat papperna med Distress Ink och på vissa delar har jag också använt Perfect Pearls..

I colored the papers with Distress Ink and for some parts I also used Perfect Pearls.





Dies jag använt.

Dies I used.

Jag använde alfabetet "Ohio" till att skriva Adam.

I used the alphabet "Ohio" to write Adam.






Detta kortet och presenten är från gamlafarmor Kerstin.
Kortet är 9,5 x 15 cm.

This card and gift is from great-grandmother Kerstin. 
The card is 9,5 x 15 cm.





Dies jag använt till detta kortet.

Dies I used for this card.


Njut av dagen!
Enjoy the day!

/Karin


1 kommentar: