02 april 2021

Chevron Rectangle Dies

Jag har gjort några olika kort och tags med Chevron Rectangle Dies som bas. Just nu hittar ni de här diesen på rean!

I have made some different cards and tags with Chevron Rectangle Dies as base. You find those dies on Gummiapan sale right now!




Jag använder gärna chevron när jag vill ha en tuffare och mindre söt stil.

I like to use the chevron when I want a style less cute. 






Jag gjorde en presentkasse med påskmat och dekorerade med små chevrontags.

I made a Easter food gift and decorated with small tags using the chevron dies.





Det här kortet är gjort som en present tillsammans med pengar. Jag har inte skrivit ännu vad pengarna skall vara till eftersom det fortfarande är en hemlighet, men det handlar om mat......

 This card is made as a giftcard. It´s still a secret so I didn´t write on it, but it is a sort of fod gift....


Glad Påsk!

Happy Easter!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar