12 december 2020

Julklappsadresser

Nu är jag förberedd för alla julklappar! Jag har gjort många julklappsadresser. Tycker det är så roligt. 
Jag har använt olika GA-dies som tag.

Now I´m prepared for the Christmas gifts! I made a lot of tags for the Christmas gifts.
I really like making Christmas gift tags. I used different tag dies from Gummiapan.



Jag börjar med de små tagsen. De flesta med bara en enkel dekoration.
Det lilla hjärtat som stansas ut i tagen har jag använt som dekoration på renarna och granen.

I begin with the small tags. Most of them have just a little decoration. I used the little heart from the tag as decoration for the reindeer and Christmas tree.





Detta är en ny tag som heter "Tag med växt"

This is a new tag called "Tag med växt".


Jag har gjort dessa dubbla. Den här ovanför är inte ihopklistrad (två lösa tags).
Den understa delen har jag själv "ändrat om i designen". 

I made those double. The one above is not glued together (two loose tags).
I "changed the design" for the bottom part.



En del av mina tags är mer dekorerade. De ger jag till släkt och vänner jag vet uppskattar det.

Some of my tags have more decoration. I give them to relatives and friends I know appreciate it.


Till alla mina tags har jag använt överblivna pappersbitar och dekorationer som blivit över när jag tillverkat årets julkort.

For all my tags I use leftover paper and decorations left over from making Christmas card this year.

Jag har använt många olika dies!

I used a lot of dies!



 

Ha en underbar helg med julförberedelser!

Have a wonderful weekend preparing for Christmas!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar