15 november 2020

Julkortspussel

 A playful card!

I made a puzzlecard before and it was a success!
The receiver loved it!
So here it is again with a Christmas theme.

------------

Ett lekfullt kort!

Jag har gjort ett pusselkort förut och det blev en succé!
Mottagaren älskade det!
Så här kommer det igen med Jultema.





This is what I used/det här använde jag:


Stamps/stämplar:

Dies:
Liten God Jul (I cut this one in to two pieces/jag klippte denna i två delar)


A tip; glue the stamped image on to another piece of cardstock before you run it through your machine. 
This will make the puzzle pieces thicker.

-----------

Ett tips; limma den uppstämplade bilden på en bit cardstock innan du kör den igenom din maskin.
Då blir pussel bitarna tjockare.
 


-----------------------------------------------------------


This will be mine last calendar page for the blog.
 Next year I will present pages from my Bullet Journal instead.

------

Det här blir min sista kalendersida för bloggen.
Nästa år så visar jag sidor från min Bullet Journal istället.




This is what I used/det här använde jag:

Stamps/stämplar:

Dies:
If you want the months in german you find them here: Tyska månader
If you want the days in german you find them here: Tyska veckodagar


Take care!

Ta hand om dig!

Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar