12 november 2020

Jul med änglar och granatäpple

Idag har jag gjort fyra julkort där jag använt "Stitched tag" som en bas för collage.

Today I made four Christmas cards using "Stitched tag" as a base for collage. 



Två kort med granatäpple kombinerat med olika växter. Det finns två olika stämplar med granatäpple. Jag har använt båda och klippt isär den största,
"Pomegranate"
"Pomegranate på gren"


Two cards with Pomegranate. There is two different rubberstamps with Pomegranate and I used both of them (cut one of them in pieces).




Jag har färglagt akvarellpapper och sedan stansat ut änglar med två olika dies:
"Ängel mellan"
"Ängel Mini"

Här är två kort jag gjort med några av änglarna.

I coloured watercolour paper and then cut out angels with two different dies:
 "Ängel mellan"
 "Ängel Mini".

 Here are two cards I made with some of the angels.



Jag har använt NeoColor II crayons och Art Metal guld till alla fyra korten.

I used NeoColor II crayons and Art Metal Gold for all four cards.


Take care!

/Karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar