03 oktober 2020

Enda gången jag backar är när jag tar sats!

 Hej där!

Här kommer ett kort till min brorsas 50-årsdag: i full fart och med en kaxig grimas på lut!

Kortet är till min utmaning på förra helgens cyber crop: nyckelord iskallt!

This is for my brother on his 50'th birthday -a cool guy just making a face at the thought of getting older!

Bakgrund är infärgat med distresser och motivet färglagt med copics. Denna gången fick apan lite kläder också./The background is coloured with distress inkpad and the  motifs with copic pens. This time I gave the monkey some clothes.


This is what I've used:
Monkey face
Doodlad scooter
Du lever bara en gång
Hej livet, nu kör vi!
Satan i gatan, här kommer jag!
Enda gången jag backar är när jag tar sats!
Jag räknar inte steg, jag går på känsla
Tänk inte, det bara förvirrar...

Det är på tiden att du börjar ljuga om din ålder!
Siffror
Grattis
Distress ink pads
Dekorgummi
3D-kuddar

Glada hälsningar,

Monica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar