12 oktober 2020

En hjärtlig kram till er alla!

 Älskar alla nya stämplar! Idag har jag gjort ett kort med "Doodlad Telefon" och en tag med "Kaffeglas".

Love all the new stamps! Today I made a card with "Doodlad Telefon" and a tag with "Kaffeglas".




Jag klippte ut telefonen men nu vet jag att det även finns dies till den.
Bakgrunden har jag gjort med Distress Oxide och sedan har jag stämplat med "Textbakgrund"
Bladet är en stämpel som heter "Blad till Blodtopp".
"Hjärtlig kram" är en användbar liten textstämpel.


I cut out the phone but now I know that there is a dies as well.
Made the background with Distress Oxide and then I used the stamp "Textbakgrund".
The leaf is called "Blad till Blodtopp".




Till en kaffeälskare!
Stämplar jag använt:
"Sliten text"
"Kaffeglas"
"Svängd Hjärtan på tråd"

For a coffee lover!
Stamps I used:
"Sliten text"
"Kaffeglas"
"Svängd Hjärtan på tråd"



En hjärtlig kram till er alla!

Hugs to all of you!


/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar