06 oktober 2019

Happiness!




We want to start by sending a HUGE congratulations to ours
"Gummi mamma" Jeanette, today 6/10!
Hope you have a great day with your loved ones!

Wish

DT-Teame
***

Vad är lycka för dig?
För mig är det bland annat alla färger på hösten!

Finns det något vackrare?
Jag har använt mig 2 fotografier som inspiration.
***

What is happinesse for you?
For me it is all colors in the autumn!

Is there something more beautiful?
I have used 2 photographs as inspiration.

Photo: Sara Larsson / Nässjö Oktober  2019

Photo: Rebecka Larsson /  Simmlångsdalen  Oktober 2018

Close-up 

Jag har använt / I have used: Inaequale,  Love


Close-up / Närbild

Jag har använt / I have usedEklövKastanjlöv,
Doodled border,
Guten Tag, Flugsvamp,
 
Grå Bläcksvamp, Scalloped Rectangle 


Love!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar