02 oktober 2019

Fantasi

När jag designade den här stämpeln med bär var det Oxelträd jag tänkte på. Men jag ville också göra  bär som går att använda på olika sätt. Det är upp till var och ens fantasi. Så idag visar jag bär i olika färger.

When I designed this stamp with berries it was the tree "Swedish whitebeam" I was thinking about. But I also wanted to make berries you could use in different ways. It´s up to your fantasy! So today I show berries in different colours.



Ordinary red and orange.


Detta är en tag jag gjorde till min workshop på Trelleborgsträffen. Bakgrundspappret är från en gammal bibel.

This is one of the tags I made for my workshop at Trelleborgsträffen. The background paper is from an old Bible.


Till den här bakgrunden har jag stämplat på ett handgjort papper.

 For this background I stamped on a piece of handmade paper.



Använd de färger du tycker om!

Use the colours you love!



Ett annat handgjort papper till bakgrunden.

Another piece of handmade paper.


Trevligt att plocka fram lite gammal washitejp till bakgrunden!

Great to use some old washitape for the background!


Have a nice day!
/Karin

1 kommentar:

  1. Oh how wonderful are these cards and tags!

    Greetings from Germany
    Ines♥

    SvaraRadera