10 oktober 2019

50-åringar / 50-year-olds

I år är det många runt mig som fyller 50 år.
Idag visar jag två kort.

This year there are many persons around me turning 50.
Today I show two cards.

Först kommer Kennys kort. Kenny gillar golf, att resa, grilla och dricka whiskey.
Jag fick med golf och ett flygplan.

First Kenny's card. Kenny likes to play golf, travel, barbecue and drink whiskey.
I captured golf and an aircraft.




Jag har använt:
I have used:
Klassiskt alfabet (sold out?)
Grattis (Retired)
Från Arbetskamraterna (Retired)
Stitched ovals (Retired)


Sedan kommer Marias kort. Maria är min allra första kompis.

Then Maria's card. Maria is my very first friend.



Jag har använt:
I have used:
Paket dies form last year's advent calendar


/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar