20 september 2019

Höstlöv / Autumn leaf

Idag fick jag höstkänslor!
Today I got autumn feelings!

Först ett kort med ett "inlagt" löv, dvs jag har stansat ut lövet och
färgat in det med distress oxide och sedan monterat det direkt i hålet igen.
First a card with an inlaid leaf that is coloured with distress oxide.


Här ser man att både det vita pappret och lövet ligger i samma nivå.
Here you can see that both the white paper and the leaf are flush.


På nästa kort har jag stansat ut ett löv och färgat in pappret bakom med distress oxide.
Sedan har jag monterat det vita pappret med distanskuddar.
On the next card I have die-cut a leaf and then coloured the paper behind with distress oxide.
I have then assembled the white paper with a distance.


Här ser man skuggan som distansen ger.
Here you can see the shadow from the distance.


Detta har jag använt:
This is what I have used:dt-pet

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar