12 januari 2019

Vallmo

Idag ger jag er massor av vallmo här i bloggen! Men inte vanliga röda vallmo.

Today I give you a lot of Poppys in the blog! But not common red Poppys.


Jag stämplade massor av vallmo på ett akvarellpapper som jag målat med två olika färger. Sedan klippte jag ut alla (inte stjälkarna).

Jag stämplade även vallmon på kortens bakgrund.


I stamped a lot of Poppys on a watercolorpaper I have painted with to different colors. Then I cut out all of them (not the stems).

I also stamped the Poppys on the background of the cards.




Till detta första kortet gjorde jag bakgrunden med en stencil. Stämplade vallmon på bakgrunden och klistrade sedan på de som jag klippt ut.


For this first card I made the background with a stencil. Stamped the Poppys on the background and glued the one I had cut out.



Till den här bakgrunden har jag använt två olika stämplar från Gummiapan. Stämplade och klistrade som på det första kortet.


Made this background with two different stamps from Gummiapan. Stamped and glued as I made with the first card.





Tre olika vallmostämplar.

Three different Poppy-stamps.



Detta är en av bakgrundsstämplarna jag använt och så har jag stämplat texten så ni kan se den bättre.


This is one of the backgroundstamps I used and I also stamped the text so you can see it better.



Hoppas ni gillar mina vallmo!

Hope You like my Poppys!


/Karin








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar