07 januari 2019

Hello everyone!

Hi!

I´m a new member of Gummiapans design team and I´m so proud and happy for that. My name is Åsa Johansson and I´m a CAS-girl for sure. 
I hope I can inspire you during this year!

Jag är ny medlem av Gummiapans designteam och det är jag så stolt och glad över. Mitt namn är Åsa Johansson och jag är en riktig CAS tjej. 
Jag hoppas att jag kommer att inspirera er under det här året. 

First I want to show you a card that fits perfect for the beginning of the year. 

Först vill jag visa ett kort som passar perfekt så här strax efter nyår. 


A close-up at the wonderful fishes and I love that quote.  

En närbild på de underbara fiskarna. Jag älskar texten. 


I´ve used these favorite stamps for my card and promarkers to colour them.

Jag har använt mig av några av mina favoritstämplar till det här kortet och sedan färglagt dem med promarkers. 


Have a nice day!

Hugs Åsa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar