02 november 2018

Landscape and other christmas cards

Här kommer några fler julkort från mig.
Den här gången har jag bland annat gjort landskap med hjälp av post-it lappar
och distresser samt Gummiapans söta granar som finns i flera olika storlekar.

This time av have worked with landscape at my christmas cards 
with fir tree in  different size and distress ink.

 På det första kortet  täcker
 landskapet hela framsidan. jag har  dekorerat med 
Glossy accent och Stickles.

On this card I have maked a landscape on the whole front.
And used some Stickles and Glossy Accent.


 På det andra kortet har landskapet blivit som en tavla på övre
 halvan av kortet och sedan har jag lagt texten under.

Here are the landscape as a painting with the text under.


och mitt tredje kort är med svamprenen, här har jag använt
 mig av pappersrester från  Gummiapans mönsterpapper.
Renen är färglagd med distresser.

And my third card is with this lovely rein deer stamps
this is Svampätanderen and there are more.
Colored with Distress Ink and pattern papper is scrapp
from Gummiapans paper.




Mitt sista kort är med den söta nallen och mönsterpapper
samt texten En riktigt God Jul.
.
My last card is a cute christmascard 
witth a bear and pattern paper-Snowflakes.




DT- Zora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar