28 september 2017

Julgranstavla/Christmas trees

Hej alla!

För en gångs skull är jag ute i god tid med mitt julpyssel. Fast det är möjligt att det bara är en engångsföreteelse. Hittade inspiration till den här på Pinterest och var tvungen att prova gör en julgranstavla. Jag har använt mig av Gummiapans julgransdie och stjärna, samt Gummiapans julpapper. Jag stansade ut två julgranar, vek den ena på mitten och limmade fast den mitt på den andra.

Hi everyone,

For once I have started on my Christmas crafting early. I found inspiration for this on Pinterest and I just had to try it since Gummiapan has this awesome Christmas tree die and tiny star. I have also used Christmas papers from Gummiapan, of course. 









Så här ser den ut på lite närmare håll:
This is what it looks like a little closer: 




Och på väldigt nära håll, man kan se den lilla stjärnan, och halvpärlorna som jag tänker mig ska vara julgranskulor.

And at very close range. You can seee the little star and the pearls. 




Tack för titten. Vi ses snart igen!

Thanks for stopping by, see you soon! 

//DT-Eja





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar