28 februari 2016

Låda x 3 plus lite annat

Bland de underbara nyheterna som släpptes för några veckor sen fanns det bl a  en användbar låda i två storlekar. De två översta korten är med stora lådan och det nedersta med den lilla.
This useful box, which was released a few weeks ago, is available in two sizes. I used the large one for the first two cards and the smaller one for the third card.

Textstämpeln tillhör också nyheterna, hjärtana är äldre. Dem stämplade jag på mönstrat papper och klippte ut.

Här hoppar Alex upp ur lådan. Texten på skylten är också ny. Prickarna i bakgrunden har jag gjort med mellanstorleken av Fyllda cirklar. Och så lite mönstrat papper längs långsidorna och som banner under lådan.

Till sist ett flyttkort. Texten är stämplad i den här textrutan


Nedanstående kort har redan visats i Skapat med Gummiapan på Facebook, så för er som är med där blir det kanske en repris. Under varje bild finns länkar till materialet jag använt.
Stämplar: Hund, Tassavtryck, Du gör mig glad, Banner, Fyllda cirklar.
Stämplar: Ärtskida. En liten tjej, Hjärta - tror det medföljer när man köper en liten Take away kaffemugg.
Stämpel: Valentine, Chipboard: Rektangel med hjärta
Stämplar: Stort öppet brev med hjärta, For you with love
Stämplar:Katt, Litet tassavtryck, En liten hälsning
Stämplar: I stället för ett sms, Streckad journaling. Papper: Gul, svart
Stämplar: Pussgurkor, Du & jag, Dubbel journaling, Hjärta


//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar