03 september 2015

Några nya kort från mig igen / Some new cards from me again

Då var det åter dags för mig att visa några kort jag gjort med Gummiapans fina stämplar.
Then it´s time for me again to show some cards I made.

Först ut är ett kort med den fina stämpeln "Luftballong" och texten "HURRA på din da".
Pappret från Gummiapan med  molnen passar så bra till stämpeln med luftballongen.

First out is a card with the fine stamp "Luftballong" and the text
"HURRA på din da" (hurray on your day).
The papers with the clouds fits so well to the stamp "luftballong".

På det andra kortet har jag använt stämpeln "mellanstort skissat äpple"
och texten "krya på dig".
Grönt är skönt sägs det ju och det stämmer tycker jag.

On card number two I´ve used the stamp "mellanstort skissat äpple"
and the text "krya på dig" (get well).

Och slutligen har jag gjort ett litet s.k. stafflikort med stämpeln "Gittan".
The last card is a little so called easel card.  I´ve used the stamp "Gittan".


Tack för titten!
DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar