17 januari 2019

Happy

Hi!

It´s time for me to inspire you today. 
I have a sort of HAPPY theme this time. 

First out is this birthday card in CAS style, of course. 

Det är dags för mig att få inspirera er idag. 
Jag har ett HAPPY tema den här gången. 

Först vill jag visa detta födelsedagskort i CAS stil, så klart. 



I just LOVE that brushstroke stamp, it´s so useful. 

Jag bara älskar stämpeln med penseldraget, den är så användbar. 


My second card for today is a "good-to-have-in-stock-card". 

Mitt andra kort för idag är ett "bra-att-ha-på-lager-kort". 



I made this card with masking technique. I think that little bird is so cute. 

Jag använde maskning för att göra det här kortet. Den lilla fågeln är så söt. 


I hope you got inspired to spread some HAPPINESS around you. 

Jag hoppas att du blev inspirerad till att sprida lite lycka omkring dig.

Hugs Åsa!




1 kommentar: