25 februari 2018

Eastercards

Hi everybody!
Today I'm blogging eastercards, at last I can use some
 of my favorite stamps and dies!
I think I love them so much, cause they remind me of my family. A bit crazy, hihi...

Hej alllihopa!
Idag bloggar jag påskkort och äntligen kan jag använda några av mina favoritstämplar och dies!
Jag tror jag älskar dom så mycket för att dom påminner mig om min familj. Lite tokiga, hihi...


For this card I used Gummiapans
Stamps
and the die
Glad Påsk - embossed with gold
The tread is Gummiapans twine
Glossy accent for the eyes and yellow stickles glue for a glitter frame.

Till detta kort har jag använt Gummiapans
Stämplar
och  die
Glad Påsk - embossat med guld.
Snöret är Gummiapans twine
Glossy accent på ögonen och yellow stickles glue till en glittrig ram.


I just had to make another card with them!

 I used Gummiapans paper from Gul Serie
Stamps
and the die
Glad Påsk - embossed with gold
The tread is Gummiapans twine
Glossy accent for the eyes and yellow stickles glue for a glitter frame.

Jag var bara tvungen att göra ett kort till med dom!
Jag använde Gummiapans papper från Gul Serie
Stämplar
och dies
Glad Påsk - embossat med guld.
Snöret är Gummiapans twine
Glossy accent på ögonen och yellow stickles glue till en glittrig ram.



Okay, no more chickens... and another color of the paper
Three feathers from one die -  fjäder
This die is fantastic! I cut it out in different paper and i ran them through a embossingfolder.
You can make the feathers so alive!
 Glad Påsk - embossed with gold
The thread is Twine from Gummiapan


Okej, inga mer kycklingar...och en annan färg på pappret.
Mörklila serie
De tre fjädrarna är från en die -   fjäder
Denna die är helt fantastisk! Jag stansade ut den i olika papper och körde igenom dom i en embossingfolder.
Du kan göra fjädrarna så levande!
Glad Påsk - embossat med guld.
Snöet är Twine från Gummiapan

Happy Easter-Scrapping!


DT-Lena

Glad Påsk- Scrapping!
DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar