12 november 2021

Ben med Igloo

 Jag älskar den här lilla stämpeln med Ben och Igloon, men jag var osäker på hur jag skulle färglägga den. Ville inte enbart ha allting vitt. Nu vill jag visa olika sätt att färglägga och kombinera.

I really love this little  rubberstamp with Ben and the Igloo, but I wasn´t sure how to color it. Didn´t wan´t everything white. Now I will show you some different ways to color and how to combine.




Det är svårt att se skillnaden på mina bilder, men här ovanför har jag använt Polychromos och lite glitter med Gelly Roll. Grå bakgrund.
Nedanför har jag använt Posca vit penna till Ben och Igloon, Neocolor II akvarellkritor till det blå och sist Gelly Roll glitter. Grå bakgrund.


It´s difficult to see the difference at my pictures but above I used Polychromos and also added some glitter with Gelly Roll. Grey background.

Below I used Posca white for Ben and Igloo,  Neocolor II crayons for the blue and finally Gelly Roll glitter. Grey background.





Här har jag stämplat på akvarellpapper och färglagt med Neocolor II akvarellkritor. Även här har jag avslutat med Gelly Roll glitter. Jag har använt tillhörande dies och stansat ut motivet.

Here I used watercolorpaper and colored with Neocolor II crayons and added some glitter with Gelly Roll. I used the dies for this image.

De olika pennorna jag använt.

The different  pencils I used.

Slutligen en liten pakettag där jag färglagt med Posca pennan.

Finally a little gift tag. I colored the image with Posca pencil.



Det var allt för idag!

That´s all for today!

/Karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar