12 juli 2021

Rudbeckior

Jag älskar alla de små blom-diesen, de är så användbara. Idag vill jag inspirera er med "Små rudbeckior".

I love all the tiny flower dies, they are so usefull. Today I like to inspire you with "Små rudbeckior".




 

Jag blev inspirerad av rudbeckiorna "Sommarrudbeckia Sahara" som jag odlar i min trädgård den här sommaren - även om de inte blommar ännu!

I was inspired with the coneflower/echinacea, "Sommarrudbeckia Sahara" I grow in my garden this summer - even if  they don´t bloom yet!





Jag tycker de små diesen är så användbara till att dekorera tags med.

I think the small dies are so usefull when you want to decorate tags.



Jag har använt några olika stenciler och textstämplar till bakgrunderna.

I used some different stencils and textstamps for the backgrounds.



Jag har färglagt blommorna med Neocolor II Aquarelle kritor..

I colored the flowers with Neocolor II Aquarelle.


Njut av sommaren!

Enjoy the summertime!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar