01 mars 2021

Påskkort

 På det översta kortet stansade jag dels ut en Small Scalloped Circles Inside ur kortstommen och dels stansade jag en i grått papper som jag klippte ut för att få en ram runt cirkeln på kortet. Det som blev över i mitten när jag stansade ut den gråa använde jag på mitt nästa kort.
On my first card, I die cut a Small Scalloped Circles Inside from the card base, and used the same die with gray paper which I cut out to get a frame around the circle on the card. What was left in the middle when I die cut from the gray paper, I used for my second card.


Påskkäringen på det här kortet fick riktigt påskkärringssmink, innan jag kom på att jag nog hellre hade sminkat henne lite mer diskret, så jag färglade henne igen på bilden nedanför.:).
The Easter Witch on this card was colored with real easter Witch make up, before I realized that I would prefer her with more natural make up, so I colored her again in the picture below :).



Stämplar/Stamps:
Small New Mochi - 21020208
Glad Påsk - 21010108
Påskkäring - 21020309

Dies:
Small Scalloped Circles Inside - D210292


//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar