18 mars 2021

Easter mix!

 Gott och blandat till påsk!

Några gör lika påsk kort till alla.
En del gör många olika.

Jag brukar göra samma. 
Tycker att det blir enklast så.

Men idag ska jag visa 3 helt olika kort.
Det är bara storleken som är lika.

Det är ett papper som är 6x6 inch  (ca 15x15 cm) som jag har vikt på mitten.
Det är en storlek GA även har dies till.
***

Estercard mix!


Some do same Easter cards for everyone.
Some do meny different.

I do the same.
Think it will be easiest that way.

But tody I will show 3 completely different cards.
It is only the size that is equal.

It is a paper that is 6x6 inch that I have folded in the middel.
It is a size GA also has dies to.
***




Kort 1.
Jag har använt / I have used:

Kort 2.
Jag har använt / I have used:

Kort 3.
Jag har använt / I have used:

Hastalapasta!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar