22 februari 2021

To a special friend

 Det har kommit så många nya, underbara dies och jag har använt några av dem till dagens kort och tag.

There is so many new, wonderful dies and I have used some of them for todays card and tag.


Alla stansade motiv är färglagda med Neocolor II.

All diecut images are colored with Neocolor II.



Dies jag använt till kortet:
Dies I used for the card:

Stitched Rectangles
Tekanna
Tekopp
Lagerhägg
Sakura
Strån

Stämpel/Stamp: Ljuslykta


Bakgrunden har jag gjort med en stencil och Distress Oxide.

I made the background with a stencil and Distress Oxide.


Mönstret på tekannan har jag gjort med en stencil och metallisk wax.

I made the pattern on the teapot with a stencil and metallic wax.



Jag älskar de små pärlhyacinterna. Underbara att sätta i en liten kruka.

I love the tiny grape hyacinths. They are lovely to put in a little pot.


Dies jag använt till tagen:

Dies I used for the tag:

Små pärlhyacinter

Låg Kruka

Strån

Bladskott

Mini Sign

Pierced tag 



Ta väl hand om er!

Take care!

/Karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar