13 februari 2021

Lite grattis och lite kärlek

 Hej där!

Idag har jag gjort två kort med samma supercharmiga lille robot, som gjord för alla Nintendo Nes-nostalgiker! 

Today I'll show you two cards, both with the same super sweet little robot. He's a dream for all you Nintendo Nes-maniacs!

 Texten är först utstansad i dekorgummi och sen i ett silvrigt papper./Here I've die cut the birthday greeting in fun foam and then in a silvery paper.

På det här kortet är den lille roboten inte så Nintendo-lik men han är fin i alla färger! Kortet är till Alla Hjärtans Dag eller också till nån som är värd en extra kram!
On this card the little robot is not so Nintendo-like but still sweet! This card is for Valentine Day or for someone who's worth some extra hugs!


Streckbakgrunden har jag stämplat två gånger utan att fylla på färg, den sista gången flyttade jag också pappret lite. Kanten runt hjärtat är embossad i guld.

I've stamped the background twice without adding more colour and I also moved the paper a bit. Around the heart I've heat embossed in gold. 

This is what I've used:
Robot.exe
Scalloped hearts
Oregelbundna banners
Small pierced tag
Jag har slutat fylla år. Jag levlar upp.
HB2U
Mönstrade papper
You're out of this world
Många streck
Minibård mod. 6
Dekorgummi

Glada hälsningar,
Monica

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar