23 juli 2020

Till en trädgårdsvän

Hej på er!
Så här mitt i sommaren så passar alla de fina blomsterstämplarna extra bra tycker jag. Här har jag använt Viburnum, Snöbollsbuske, som motiv på ett grattiskort till en trädgårdsvän.

In the middle of summer I find all the lovely flower-stamps extra suitable. Here I've used the Viburnum on a card for a garden friend.


För att enkelt färga in bakgrunden så stämplade jag motivet på ett gult skräp-papper, klippte ut och använde det som skydd.

To easily colour the background without spoiling the stamped flower I've stamped and cut out the motif on a piece of scrap paper.

This is what I've used:
Viburnum
Grattis

Nu väntar jag med spänning på att några av de sprillans nya motiven ska dyka upp i brevlådan. Har du nån favorit?!
Bonusen med lite haltande väder är att man med gott samvete kan krypa in i pysselrummet!

Now I'm looking forward to recieve some of the brand new stamps, they're all smashing I think. Do you have a favourite?!
The good thing about the not always so sunny weather is that you without a bad conscience can spend some time crafting!


Glada sommarhälsningar,
Monica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar