12 juli 2020

Kort med vinetiketter


Det finns så många vackra etiketter på vinflaskor. Jag bestämde mig för att spara några och använda dem som bakgrund på kort. Idag visar jag hur det blev.

There is a lot of beautiful wine bottle labels. So I decided to save some and use them as background for cards. Today I show you what I made.


Collavery är ett av mina favoritviner på sommaren och jag tycker så mycket om etiketten! Det kommer från Provence så lavendel är perfekt som dekoration.

Collavery is one of my favourite wines in summertime and I really love the label! It´s from Provence so lavender is perfect as decoration.



 Till de här två korten har jag använt etiketterna från både fram-och baksidan på flaskan.

I used both the front and the back label for those two cards.


 Nedanför ser ni diesen jag använt.

Below you can see the dies I used.



Hoppas ni har en härlig sommar!

I hope you have a wonderful summer!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar