25 juni 2020

Vallmon blomstrar




The Poppys are blooming...


Vallmon blomstrar...



This is what I used to make this card/det här använde jag för att göra kortet:


Stamps/stämplar:

Die:



I embossed the stamps with gold and for coloring I used Polychromos.

------

Jag embossade stämplarna med guld och till färgläggning använde jag Polychromos.



--------------------------------------------------------



I forgot to show you the calender page for july last time i blogged,
so here it is!

Jag glömde att visa kalender sidan för juli förra gången jag bloggade,
så här är den!




This is what I use to make this calender page/det här har jag använt för att göra kalender sidan:

Stamps/stämplar:

Dies:

If you want the months in german you find them here: Tyska månader

If you want the days in german you find them here: Tyska veckodagar





Take care!

Ta hand om dig!

DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar