28 juni 2020

Enhörningar överallt




Unicorns everywhere...


Enhörningar överallt




I don't know if you have seen my calender pages. I've made one page every month since January and I didn't know what to do with them after the month has passed.
Then I came of with the idea to make a card from one page and this is it!

-----------------

Jag vet inte om ni har sett mina kalender sidor. Jag har gjort en sida varje månad sen januari och visste inte vad jag skulle göra med dom efter månaden har tagit slut.
Då kom jag på idén att göra ett kort från en sida och här är den!



This is how my calender page looked like/ så här såg min kalender sida ut:


This is what I used to make this card/det här har jag använt för att göra kortet:

Stamps/stämplar:


Dies:



Take care!

Ta hand om dig!

DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar