02 april 2020

Old banners

Det finns massor av nya dies i webshopen. Jag har använt några av dem till dagens projekt och gjort två tags med "Old banners" som bas.


 There is a lot of new dies in the webshop. I used some of them for todays project and have made two tags with "Old banners" as base.


Den här blomman och bladet är två nya dies som heter "Papaver" och "Ruscus".

This flower and leaf is two new dies called "Papaver" and Ruscus".



Pappret som jag använt till blomman är färglagt med Brusho.

The paper I used for the flower is coloured with Brusho.


Glad Påsk! Dags att tillverka lite ägg. Jag har färgat akvarellpapper med Distress Oxide och sedan använt ägg-dies i olika storlekar.

Happy Easter! Time to make some eggs. I coloured watercolour paper with Distress Oxide and then used some egg-dies in different sizes



Diesen jag använt.

The dies I used.



Jag älskar de här ägg-diesen!

I love those egg-dies!


Ta väl hand om er!

Take care!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar