05 december 2019

Triss i julgranar

Christmas trees triplets


I made three cards with Christmas trees this time.

------------------

Triss i julgranar

Jag har gjort tre kort med julgranar den här gången



This is what I used to make this card/detta använde jag för att göra kortet:


Dies:

Stamps/stämpel:

Pencils/ Pennor: Polychromos
______________________________________________






This is what I used to make this card/detta använde jag för att göra kortet:




Dies:


I decorated the christmas tree with gemstones and stickles. It doesn't really show here, but it's lots of glitter.

-----------------

Jag har dekorerat julgranen med rhinestones och stickles. Det syns inte riktigt här, men det är mycket glitter.


___________________________________________








This is what I used to make this card/detta använde jag för att göra kortet:

Dies:


and lots of glitter/ och mycket glitter




Soon it's time to decorate the Christmas tree...

Snart är det dags att klä julgranen...


DT-Lena







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar