06 augusti 2019

Welcome to Dinner!

Invitation!

Idag tänkte jag visa ett inbjudningskort som jag gjort till en vän.
Vad hon ska få till middag är hemligt.

Därför använde jag flera olika stämplar för att dekorera min inbjudan.
Dessa stämplar kan du använda på flera sett.

Recept blad, menyer, kokbok...
Jag färglade både med akvarellfärg och promarkers.
***
Today I was going to show an invitation card that I made to a friend.
What she should get for dinner is secret.

Therefore, I used several different stamps to decorate my invitation.
You can use these stamps in several ways.

Recipes heets, menus, cookbook..
I colored both with watercolor and promarkers.

Stämplar jag använde. / Stamps I used.

Dies jag använde / Dies I used

watercolor / promarkers









Bon appétit!


Hastalapasta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar