14 juni 2019

Birthday Layout

 
För några veckor sedan fick jag en utmaning av Jea.
Hon utmanade mig att göra en Layout.
Jag var bara tvungen att testa, sist jag gjorde en LO var 2012 har jag för mig...
 
For a couple of weeks ago I got a challange from Jea.
 She challanged me to make a Layout.
I just had to try - last time I did a LO was 2012 I think....
 
 
Jag hittade ett gammalt foto på Peter, min man, som jag bestämde mig för att använda.
Det är hans födelsedag idag så det fick bli en kombo av LO och grattiskort.
Formatet är i A4 - ville testa om det passade mig för framtida LO's.
 
I found an old photo on Peter, my husband, I decided to use. 
It's his birthdag today so I a made a combination of a LO and a bithday card.
I used the format A4 - I wanted to test if that format is something for me to use in the future.
 

 
Material:
Gummiapans mönstrade papper
Liten moln die från Adventskalendern
Nedan dies
 
Patterned paper from Gummiapan
The small cloud die from Advent calendar
Dies below
 
 
//Nettan
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar