13 juni 2017

Boklåda

Hej alla!

I dag vill jag visa er en "boklåda" som jag har gjort av chipboard. Tanken är att den ska se ut som en bok, så det hoppas jag att den gör :)
Jag har skurit ut chipboardbitar som jag sen limmat ihop, använt den ljusrosa pappersserien från Gummiapan och stämplat med den härliga stämpeln: "With love from me to you". Jag tänker mig att man ska kunna fylla den här med lite vad som helst, godis är ju aldrig fel... 

Hi everyone, 

Today I would like to show you a small "book box" that I made out of chipboard. The idea is that it is supposed to look like a book, so I hope it does :) 

I have cut chipboard pieces and glued them together, used the light pink paper series from Gummiapan and the text stamp "With love from me to you". I think you could put a lot of different things in this little box, candy for example (you can never go wrong with candy).

Så här ser den ut ovanifrån:
This is what it looks like from above: 




Från kortsidan: 
From one side:

 


Från långsidan:
From the other side: 




Med lådan utdragen:
With the box out: 
 





Och skulle ni vara sugna på en tutorial så kommer det nästa gång det är min tur, vilket är den 28 juni, för då har jag hunnit gå på semester!

Det var allt för idag, tack för titten.

And if you would be interested in a tutorial make sure to check back on the 28th of June, since that is my next blog day and also when I'm on vacation! 

That's all for today, thanks for stopping by. 


// DT-Eja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar