01 maj 2017

Cards with lilac

Mitt första kort idag är ett som jag gjort till en vän när hon fyllde 50 år!
My first card today is a card which I made for a friend for her 50th Birthday!


Bakgrunden har jag stämplat med Stor rutig bakgrund. Har använt diesen Old Paper och för att markera extra har jag ritat med penna runtom kanterna. Dekorerat med Pinus och Snurrig blomma som jag satt bakom de lila blommorna. 
On the background I have stamped with Stor rutig bakgrund (big checked background). Have used the dies Old Paper and to mark a little extra I have drawn with a pen around the edges. Decorated with Pinus and Snurrig blomma which I put behind the purple flowers.


Har stämplat med Grattis som är en del av denna stämpel.
Stansat ut 50 från diesen Tal.
Have stamped with Grattis (congrats) which is a part from this stamp.
50 is cut out from the dies Tal


Mitt andra kort har jag gjort med papper som kommer från Mörklila serie och motivet har jag stämplat på papper som är utstansat med Stitched Ovals. Motivstämpeln är Tjock rudbeckia och textstämpeln grattis kommer från detta Textstämpel-set
On my second card I have used papers from Mörklila serie (dark lilac) and the motive is stamped on paper which i die-cut with Stitched Ovals. The motive stamp is Tjock rudbeckia and the text stamp comes from this Textstämpel-set


Önskar er en härlig dag!
Wish you a lovely day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar