03 mars 2016

Nya kort från mig igen/New cards from me

Då var det åter dags för mig att visa upp lite kort.
Time for me again to show some crads.



Först ut är ett kort där jag använt mig av stämplarna "liten vimpelrad" och "träd" och en av alla fina Grattistexter som Gummiapan har. Jag har målat med Promarker och lite glitterpennor.
On the first card I have used the stamp "liten vimpelrad" and "träd" and a Grattistext (congratulation). I have colored with Promarker and glitterpencils.


På nästa kort har jag använt stämpeln "ärtskida" och satt dit tre små ögon :-)
Målad med Promarker
Kram är en chipboard som jag målat med vit akrylfärg och sen lite glittrigt nagellack.
At the next card I have used the stamp "ärtskida" and put Three Little Eyes on it :-)
Colored with Promarker.
"Kram" (hug) is a chipboard and it´s painted with white color and some Nail polish.


Ja jag vet det är långt till jul men alltid bra att vara ute i god tid.
Här har jag gjort ett enkelt julkort med stämpeln "kulig gran" även den målad med promarker.
Små chipboardstjärnor som är målade på samma sätt som "kram" ovan.
Yes I know it´s long time till Christmas but I´ve done a simple Christmascard anyway.
I have used the stamp "kulig gran" and color it with Promarker.
Little chipboardstars that I have colored the same way as "kram" above.




Till slut ett litet enkelt minikort där jag använt stämpeln "plåster".
Finally a simple card where I used the stamp "plåster".


Tack för titten, vi ses snart igen.
Thanks for looking, see you soon again.
DT-Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar