07 oktober 2015

Fina motiv att färglägga

Så är det min tur igen att bidra här i bloggen!
Jag blev så inspirerad när de nya stämpelmotiven släpptes i samband med Trelleborgsträffen. Det gjorde att jag kom igång igen att måla med Distresserna.


"Girl with a bird" passar bra att måla i mustiga höstfärger. Lila och orange är en härlig kombination som jag gillar. Bakgrundspappret är ett enfärgat papper från Gummiapan.






"Fairytale" är också en av de nya stämplarna. Här jag använt den lilla stämpeln. Inspirerad av filmen "Frost" har jag valt frostiga blå nyanser. Håret har fått glans/glitter med hjälp av en Wink of Stella-penna.
Kortet är ca 10x10 cm och gjort med en dies från Memory Box.




Här har jag målat ett motiv från förra året. "Mini-Vinter-Ellie med katt" passar bra nu när vi tar fram våra höst och vinterkläder. Ett härligt motiv att färglägga. Kortet är 12,5x12,5 cm.

Ännu ett litet runt kort. Detta är ca 8x8 cm.



Hoppas ni också fått inspiration att börja färglägga med Distresser eller någon av era favoritpennor!!


/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar