12 augusti 2015

Två små enkla!

Hej på er!

En månad går fort.....
min tur att blogga
igen!

Denna gång bjuder jag på
2 enkla små kort
10x10 cm.


På det första kortet har jag
stämplat 
Liten dunboll 4 gånger
varav en gång upp och ner,
färglagt med distresser 
och stämplat texten,
enklare kan det 
inte bli.

Kort nummer 2:


Stämplade happy birthday
och en miniglass i strut

Sedan stämplade jag 2 glassar
till på ett annat papper och klippte ut
de två glassarna när jag färglagt
dem.
Sedan limmade jag dit dem över
de två p:na
slutligen fick de lite 
3-d lack på sig.

Ha det gott tills vi ses nästa gång,

Kram  Dt-Cathrin

6 kommentarer:

  1. Åh! Fåglarna! Så fina kort som alltid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.....vad gullig du är.

      Radera
    2. Tack.....vad gullig du är.

      Radera
    3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Öööh......stammar den här bloggen.?

    SvaraRadera