20 augusti 2015

Skolan börjar igen! - Back to school!

Denna veckan börjar många barn skolan igen efter sommarlovet. Jag har gjort en liten gåva till min son som börjar 4:an.
This week the school starts here in Sweden for many kids after a long summerbreak. I´ve made a litte gift for my 10-year old son.



Till det stora kortet har jag använt stämplarna "Stort skissat äpple" och "You are amazing" (embossat i vitt). Det gröna pappret är från serien "Oliv". Larven är från Lawn fawn.
For the big card I´ve used the stamps "Stort skissat äppple" and "You are amazing" (embossed in white). The green paper is from the "Olive" papercollection. The caterpillar is from Lawn fawn.



Pennor kan man inte få för många av så jag hittade en beskrivning på en lagom stor ask till pennor på nätet. Jag har använt papper från samma serie som ovan; Oliv.
One can´t get too many pens, so I found a tutorial online for a "penbox". I´ve used paper from the same collection as above; Oliv.


Jag gjorde också en dubbelvikt tag med gummiapans små kortstommar och ministämpeln "Klara färdiga gå!".
I´ve also made a litte tag with one of Gummiapans little cardbases and the ministamp "Klara färdiga gå!" (Ready set go!)


Det var allt för denna gången! Jag hoppas att ni alla får en härlig höst!
That was all for this time. I hope you all get a lovely autumn!


Kramar!
Hugs!
DT-Catarina

1 kommentar: