24 augusti 2015

Det handlar om vänner...

Idag visar jag ett par kort man kan ge till vänner. 
Både som bor nära och lite längre ifrån.


Today I show a couple of cards you can give to friends.
Both living near and a little further away.


Lite kaffestänk är väl ingen fara :)
Washi tejpen är från min egen gömma.

Some coffee splashes makes no harm :)
The Washi tape is from my own supply.

Här följer en lista på stämplar och papper jag använt :)
Here is a list of stamps and papers I've used:

Take away kaffemugg
Coffe & Friends...
Hjärta/heart
Splat
Grå serie






Här har jag färglagt stämplarna med olika distresspennor.
Here I have colored the stamps with different distresspens.

Här följer en lista till de stämplar och papper jag använt till detta kortet.
Here is a list of stamps and papers I've used for this card:


Mörklila serie
Gratulerar
Stor randig stjärna
Liten randig stjärna
Dubbel stjärna
Prickad stjärna

Jag har lekt med distressfärger på detta kortet.
Samt skurit ut innerdelarna av luftballongen och gjort ett shaker fönster med paljetter i.

I have played with distresscolours on this card.
And then cut out the inner parts of the air balloon
and made a shaker window with sequins.

Här följer en lista till de stämplar jag använt till detta kortet.
Here is a list of stamps I've used for this card :)



Det var allt från mig idag.
Ha en underbar dag, och glöm inte att titta inom bloggen var dag.
Och ser ni något ni gillar tveka inte att klicka här:  Gummiapans webb shop 
Även jag vill slå ett slag för Trelleborgsträffen.
Jag ska med hålla i en workshop.
Sydligaste Sveriges trevligaste träff (har varit med alla ggr)
Biljetter köper du här


Kram DT-JENNY L




2 kommentarer:

  1. Jättefina kort, det första med kaffetema föll jag pladask för! <3
    Tack för härlig inspiration,
    Monica

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Monica 😀
    Idéer och inspiration kan vi aldrig få för mycket av ❤

    SvaraRadera