01 mars 2019

Adorable new stamps

Här kommer kort med ett par av de nyare stämplarna. Ugglan har ett gäng av ugglekompisar i olika storlekar och utföranden.
Today I´ll show you cards with a couple of stamps that are new this year. The owl has a bunch of owl friends in different designs and sizes.

På mitt första kort stansade jag ut Scalloped Circles Inside ur ett mönstrat papper och ur vit cardstock. På den som jag stansade i vitt klippte jag så bara biten innanför stygnen blev kvar, och limmade fast den på den andra för att få en inramning. Jag färgade en bit vit cardstock med Distress Oxide och stansade ut kvistar. Texten är ju underbar :).
For my first card, I die cut Scalloped Circles Inside from patterned paper and from white cardstock. I cut out the part inside of the stitches from the white one and attached it to the patterned one to get a nice frame. 


Här fick den söta nallen och det fina hjärtat sällskap av en passande text som släpptes förra året och en av mina storfavoriter bland Gummiapans dies; Chevron Rectangle Dies. Kortstommen färgade jag in med Distress Oxide så den skulle matcha nallen.
The cute teddy bear and the pretty heart was used together with a sentiment stamp that was released last year and one of my absolute favorite Gummiapan dies; Chevron Rectangle Dies. The card base was colored with Distress Ink Oxide to have it match the teddy bear.



Här är vad jag har använt till mina kort:
This is what I used for my cards:


//Camilla





1 kommentar: